مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» توصیه هایی برای انتخاب بهترین تالار عروسی

 

با وجود اینکه زوج ها ، معمولا در هنگام انتخاب تالار عروسی دقت زیادی بخرج می دهند و تمام مواردی را که مایلند در شب عروسی شاهدش باشند ، در هنگام امضای قرداد با مسئول تالار ، ذکر می کنند ، اما دلهره اینکه همه چیز مطابق میلشان باشد ، رهایشان نمی کند . قبل از هرچیزی پیشنهاد می کنیم یک تالار باسابقه رزرو کنید . تجربه گاهی بیش از هرچیزی ضامن ، کارهای مفید است .

کارهایی که خیالتان را از خدمات تالار عروسی راحت می کند

 

 

توصیه هایی که خیالتان را از خدمات تالار عروسی راحت می کند :


از بین دوستان و یا اقوام افرادی مسئولیت پذیر را انتخاب کنید تا در شب مراسم ، هماهنگی های لازم با مسئولین تالار را انجام دهد و از بار استرس شما در زیباترین شب زندگیتان بکاهد . سعی کنید تمام کارهای مربوط به تالار vip را حداقل یک ماه قبل انجام دهید و در روز قبل از مراسم ، به تالار یا باغ عروسی خود سر بزنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز مرتب است .

 

یک لیست از مهمان ها را برای خود تهیه کنید و همیشه در نظر داشته باشید که ممکن است به تعداد مهمان های افزوده و یا یا از تعداد آنها کاسته شود .
غذا نیز بخش عمده ای از میزبانی شماست پس وقتی می خواهید منوی غذا را انتخاب کنید باید توجه داشته باشید که برای تعداد زیادی از اشخاص که سنین متفاوت و هم چنین ذائقه های گوناگون دارند ، غذا سفارش دهید . سعی کنید بیش تر از غذاهای مرسوم استفاده کنید .

 

اگر قرار است غذای مراسم شما سلف سرویس باشد حتما دقت داشته باشید مکانی را که قرار است میهمانان برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند وسیع باشد تادر موقع سرو غذا ازدحام ایجاد نشود .

 

کیفیت غذا و چگونگی خدمات را سرسری نگیرید . میتوانید بعد از انتخاب تالار و قبل از عقد قرارداد ، کیفیت غذا و پذیرایی را از نزدیک ببینید . معمولا مشتری یک شب به صورت سرزده به تالار یا باغ رفته و بعد از ملاقات با مدیر تالار تقاضای تست غذا و مشاهده نوع سرویس دهی و رفتار مهمانداران را می کند .
ظروف پذیرایی را با دقت زیر نظر بگیرید . سرو غذا در ظرفی زشت از لذت غذا خوردن کم می کند .

 

حتما با مدیر تالار برای انواع پیش غذا ، غذا ، سالاد و دسر صحبتتان را نهایی کنید ، اینکار باعث می شود که هم شما خیالتان از همه لحاظ آسوده خاطر باشد و هم در روز مراسم عروسی دچار هیچگونه اشتباهی نشوند .

 

ممکن است با همسرتان در مورد نحوه پذیرایی و روکش صندلی ها و … اختلاف نظر داشته باشید . این مسائل را در آرامش حل کنید و از برگزارکنندگان مراسم یک خواسته واحد داشته باشید تا مراسم منظم تر برگزار شود . ساعت تحویل سالن را در زمان عقد قرارداد بپرسید و در کارت عروسی قید کنید تا میهمانان از پایان جشن در ساعت مقرر دلگیر نشوند .

کارهایی که خیالتان را از خدمات تالار عروسی راحت می کند

موارد بالا تا حدودی زیادی تضمین می کند تا در تالار عروسی شب خوبی را در کنار میهمانانتان نجربه کنید اما در آخر به شما توصیه می کنیم خود را درگیر جزییات نکنید و در کنار همسر و خویشان خود شب زیبایی را سپری کنید .

 

منبع : http://www.samatak.com

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده