مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تالار امپراطور پایتخت تهران

یکی از معروف ترین تالارهای پذیرایی مرکز تهران ، تالار امپراطور پایتخت است . تالار پایتخت در میدان آرزانتین قرار دارد . محدوده میدان آرژانتین جزو مناطقی است که تالارهای پذیرایی و سالن های عروسی زیادی ندارد . خوشبختانه تالار پایتخت با امکانات مدرن و خدمات عالی ، توانسته این کمبود را جبران کند . در اینجا میتوانید با این تالار بیشتر آشنا شوید .

تالار پذیرایی پایتختتالار پذیرایی پایتخت

 

تالار پایتخت تهران داری فضای سبزی ۱۰۰۰ متر مربعی به صورت روف گاردن می باشد . بام آلاچیق تالار پایتخت با فضایی بسیار شیک آرام و دلنشین بر بلندای آرژانتین پذیرای حداکثر ۱۰۰ میهمان با پذیرایی سنتی و مدرن است . پارکینگ تالار پایتخت ، نامحدود و رایگان است . این تالار که یکی از تالارهای پذیرایی ویژه تهران است  ، همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب پذیرای بازدیدکنندگان می باشد و تست غذا قبل از عقد قرارداد امکان پذیر است . در ضمن پیدا کردن آدرس تالار پایتخت تهران بسیار راحت است و میهمانان شما با مشکلی روبرو نخواهند بود .

تالار امپراطور پایتخت تهرانتالار امپراطور پایتخت تهران

تخفیف رزرو تالار پایتخت ویژه کاربران سایت تالار پلاس :

تالار پلاسی ها میتوانند با معرفی خود به عنوان کاربر وب سایت تالار پلاس از ۳۰ درصد تخفیف ویژه بر روی قیمت کل قرارداد استفاده نمایند . شایان ذکر است که این تخفیف تا ماه مبارک رمضان اعتبار دارد  .

امکانات و خدمات تالار پایتخت آرژانتین :
خواننده به همراه دیجی
نورپردازی سالن
سیستم صوتی
ویدئو پروجکشن
مداح همراه با دف و نی
اتاق عقد به همراه خنچه عقد
سفره خانه سنتی

رزرو تالار پایتخترزرو تالار پایتخت

برای راحتی رفت و آمد نیز میتوانید یک آتلیه عروس و داماد در مرکز تهران انتخاب کنید تا وقت خود را در ترافیک های تهران هدر ندهید .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده