مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آتلیه عکاسی رامکا

 

آتلیه عکاسی رامکا در سال  ١٣٧٩ در تهران خیابان تخت طاووس تاسیس و شروع به کار مجموعه عکاسی وفیلم برداری به نام "فتوکلیک" سپس در سال ١٣٨٢ این مجموعه به استودیو عکاسی و فیلمبرداری رامکا تغییر نام داده و با اخذ مجوز اتحادیه عکاسان وفیلم برداران تهران در سال ١٣٨٤  تحت نظارت صنفی اتحادیه مذکور با رتبه ی یک تاکنون با کارنامه ای درخشان در خدمت دوستاران هنرعکاسی وفیلم برداری می باشد.

 

استودیو رامکا توسط گروهی از متخصصین عکاسی فارغ التحصیل از دانشکده هنر ومعماری دانشگاه آزاد تهران مرکز به مدیریت محمد ضریح الحسینی اداره می گردد این گروه با اتکا بر تخصص وخلاقیت وبا نگاهی نو همواره در خدمت شما عزیزان می باشند تا پروژه های عکاسی وفیلم برداری شما را به صورت صفر تا صد انجام داده وبا مشاوره واجرایی دقیق رضایت باطنی شما را فراهم آورند.
هم اکنون متخصصین کارآزموده ی استودیو رامکا با نگرشی نو و خلاقانه با بهره گیری از تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا آماده انجام پروژه های عکاسی و فیلمبرداری شما از مشاوره تا اجرا در زمینه های زیر میباشند:

 عکاسی و فیلمبرداری صنعتی و تبلیغاتی (با کارنامه ی درخشان بیش از ٦٠ برند) عکاسی معماری، عکاسی ژور نالیستی (خبری)، عکاسی پرتره، مدل کودک و بارداری، عکاسی و فیلمبرداری جشن ها (عروسی) همچنین این مجموعه توانایی انجام عکس برداری و فیلمبرداری هوایی و زیر آب  و... را داراست.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده